loading


PROBLEMEN MET TICKETS KOPEN? do januari 5 2017

De afgelopen twee dagen hebben enkele bezoekers ons benaderd vanwege problemen rond de aanschaf van tickets. Overkomt jou dat ook? Dan help je ons enorm door contact te zoeken!

Allereerst echter: excuses voor het ongemak. We vinden het erg vervelend dat de aanschaf zo moeizaam gaat. Tegelijkertijd doen we er momenteel alles aan om samen met onze ticketprovider, Stager, de oorzaak te achterhalen en het probleem spoedig op te lossen.

Het probleem lijkt zich te concentreren rond de check-out bij een iDeal-betaling, waarna een foutmelding volgt. Mocht je dit overkomen, stuur dan zo spoedig mogelijk een mailtje naar [email protected] met daarin, wanneer mogelijk, de volgende gegevens:

  • de voor- en achternaam en het e-mailadres van het account waarmee je tickets probeert te kopen;
  • het evenement en de datum hiervan waarvoor je tickets probeert te kopen;
  • je bank;
  • de browser en de versie van je browser;
  • eventueel een screenshot van de foutmelding.

In de tussentijd zullen wij de gewilde tickets handmatig reserveren. Je kan de tickets dan bij de deurkassa afrekenen op de dag of avond van het evenement, op het moment dat de deuren openen.