loading


NIEUW MARKETINGTALENT GEZOCHT do april 21 2016

In september bestaat De Kroepoekfabriek vijf jaar. Dat is een mooi moment om plaats te maken voor een nieuw talent in ons gedreven communicatieteam. En dus zijn we op zoek naar een:

JUNIOR MEDEWERKER PUBLICITEIT MET BRILJANTE PEN
voor 16 uur per week

Hij/zij valt direct onder de coördinator marketing & communicatie en is mede verantwoordelijk voor het uitvoeren van het online en offline communicatiebeleid, houdt zich bezig met de specifieke promotie van de evenementen, de social media en de algemene communicatie van De Kroepoekfabriek. De junior medewerker publiciteit werkt nauw samen met de medewerker online marketing en stagiair marketing/communicatie en met de andere teamleden en vrijwillige Kroe.

Onder taken en verantwoordelijkheden vallen onder andere:

  • webredactie: het bijhouden van de website en onderhouden en verder uitbreiden van de social media;
  • het ontwikkelen van promotieplannen, het verzinnen en uitvoeren van marketingacties en campagnes betreffende de programmering en voor De Kroepoekfabriek in het algemeen;
  • het schrijven en van persberichten en nieuwsberichten en deze verzenden naar de juiste doelgroep;
  • het coördineren van mailings en het opzetten en onderhouden van de daarvoor benodigde adressenbestanden, gerelateerd aan specifieke programma’s en doelgroepen;
  • het ontwikkelen en mede uitvoeren van een promotieplan voor het vijfjarig bestaan van De KF in september 2016.

Onze nieuwe collega:

  • houdt heel veel van muziek en van ‘bandjes kijken’;
  • beschikt over een relevant diploma op HBO- of WO-niveau (of doet een studie in de richting van marketing/communicatie) en/of heeft aantoonbare werkervaring;
  • beheerst de Nederlandse taal feilloos en heeft een vlotte pen waarmee hij/zij feilloos de juiste toon weet aan te slaan en de juiste doelgroep weet te bereiken;
  • kent alle ins en outs van Facebook, Instagram, Snapchat en aanverwanten (of heeft zin om zich hierin vast te bijten);
  • produceert met gemak én plezier verschillende soorten teksten, waaronder SEO, zowel voor online als offline toepassingen;
  • denkt actief mee en is niet bang om nieuwe ideeën te introduceren en uit te voeren;
  • voelt zich verbonden met De Kroepoekfabriek en haar doelgroep en de regio;
  • is in het meest gunstige geval in staat om incidenteel uitingen te ontwerpen in Photoshop, Indesign en/of Illustrator (dit is een pré, geen harde eis);
  • is fanatiek in het zoeken, vinden én binden van de verschillende doelgroepen van De KF;
  • is creatief en enthousiast, sociaal en communicatief vaardig;
  • stelt hoge kwaliteitseisen aan zichzelf en de organisatie en heeft een vergaand verantwoordelijkheidsgevoel voor de publiciteit en de marketing van De KF, soms ook buiten kantooruren.
  • woont bij voorkeur in de regio, dit in verband met reiskosten; deze kunnen we helaas niet (geheel) vergoeden.

De Kroepoekfabriek biedt:

  • een tijdelijk contract voor 16 uur per week (met kans op uitbreiding) en een salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring, conform de podia CAO;
  • een unieke kans om werkervaring op te doen bij een jong maar professioneel poppodium dat barst van de ambitie en plannen;
  • een prettige, informele, maar zakelijke werksfeer met vrijheid en zelfstandigheid, verantwoordelijkheid én de mogelijkheden voor verdere persoonlijke en professionele ontwikkeling en groei;
  • het bijkomende voordeel van het kunnen bezoeken van veel geweldige live concerten en het ontdekken van nieuwe muziek.

Informatie en sollicitatie
Start functie: zo snel als mogelijk, bij voorkeur per 1 juni 2016. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Renée Hartog, coördinator marketing & communicatie, via [email protected] of via 010 445 5580. Je sollicitatiebrief, voorzien van cv, kun je voor 25 april sturen naar: [email protected]

Gesprekken vinden plaats in de eerste week van mei.